Wednesday, August 25, 2021

U SUSRET NOVOJ ŠKOLSKOJ GODINI - NEKA VEĆ JEDNOM KRENE

Više nego ikada do sada, radujem se predstojećoj školskoj godini. Neka već jednom krene. Željno iščekujem da deca krenu u školu, da nastave sa svojim aktivnostima, da se druže sa svojim drugarima, da budu u živom kontaktu sa svojim nastavnicima. Kao mama dvoje dece jasno vidim koliko su zakinuti, koliko su hendikepirani, prosto – zaustavljeni onda kada su bili u punom zaletu. Sve je, nekako, izgledalo kao neka improvizacija u kojoj se neko bolje snašao, neko baš i ne.

Profesionalno, u prethodnoj godini trudila sam se da na svojim časovima dam i više od maksimuma, kako bi deca koja dolaze na moje časove zadržala svoj osmeh i pronalazila u našim druženjima oazu u kojoj vlada optimizam. Deci ne možemo i ne smemo da uskratimo znanje, osmeh, pozitivan stav. Bilo je momenata kada sam bila baš tužna i gutala u sebi gorčinu što su nam se naši najmlađi otuđili jedni od drugih, sklanjali jedni od drugih (ne daj Bože da neko kine, zakašlje se – strah, komešanje,...), bila sam tužna kada je dobri dečak preko puta mene počeo da lomi olovke, a na pitanje zašto to radi, odgovorio je potpuno iskreno i sa suzama u očima da tužan jer mu nije došao drug (koga inače, zbog svih mogućih ograničenja kretanja ne vidja). Bilo je različitih situacija, ali sam znala da moram da budem jaka i da deci dajem znanje i vetar u ledja. OPTIMIZAM. Jer to deci znači, to je snaga.

I sada, pred sam početak nove školske godine, želim da verujem da mi možemo da se vratimo tamo gde smo stali, da moramo da se vratimo tamo gde smo stali i da nastavimo dalje. Zbog nas i zbog naših najmilijih.  Ja verujem i ja sam optimista, i hajde već jednom da krenemo svi zajedno natrag u našu školu. Neka nam je srećan novi početak:)

***



Tatjana Joksimović

StarLand jezički centar

www.starlandcentar.com

0640848362




No comments:

Post a Comment

Šifra "Fabio"

📌 Bio je neki B2B dogadjaj u Milanu. Radni jezik engleski. Imam dogovoreni sastanak sa gospodinom iz Italije. Dolazi u naznačeno vreme, pod...